rolig dag med tjejerna :D

som sagt så gick jag ut direkt efter att jag skrev..tyvär dizza sara oss och drog till norsborg istället hahah :D så det var jag sergia valeria och nicolina :)..vi träffade på amanda,ph och dom..vi satt o njöt av solen ..sen så drog dom..vi tjejer gick in till sibylla där ncolina käkade haha..sen så satt vi o ruttnade vid stationen och eftersom vi frös så mkt började vi fundera vad vi skulle göra..och bestämde oss för att gå till tumbas ungdoms gård ahhahaha!! där bara yngre hänger men aah vi fröööös..så vi gick dit och nörda oss vid varsin data..helt lyxigt de e däär,bio o grejer ahahhaha :D vi satt där typ till 21 tiden sen så rörde vi oss hemåt..

Jag gick hem duschade o gjorde mig iordning för att åka till bebi som skadade sig i sin match :(..skulle överaska honom meeeeeeeeeeen meen neej ahhha ändrade planer blev det..sa istället att jag skulle dit..såå  åkte och efter en 1 timmas resa var jag framme..ringde alexis på vägen han va med sebbe så han satte på högtalare och vi tre pratade haha :)..

Nu sitter jag med mi älskling som e skadad med badage :(..ajaa lägger upp några bilder som kom upp från la isla i från fredags.






Bebiiiii


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0