ogillar sverige just nu!

sitter här med färg på håret haha :) idag skulle jag igentligen åkt med till valerias skola och klippt mig,läntade som fan verkligen..men hade totalt glömt bort att jag har möte idag skit jobbigt!..så har möte 17:30

Senare kommer vale hit ska fråga sara om hon oxo vill :D..

En gammal bild på mig och valeria






Anonym om Fint väder + irriterande migrän!:

Fråga : vad menar du med att byta simkort ?
har du abbonemang nu ?


Svar : Då jag var i skärholmen så stoppade en sån här "Tele2" kille oss o började övertala oss om att byta till något o sånt haha..jag har fortf Conviq men har det billigare än vissa andra fast om jag ringer för mer än 49 kr får jag räkning hem :) allt är halva priset då menar jag Sms,samtal.och internet är gratis :) Skit bra!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0