Huvudvärk!

Idag så kom emi hit min prinsessa :D! jag och baby gick o storhandla så vi tog med henne ..sen så lämnade vi sakerna hemma och tog ut henne för att gunga..samtidigt rökte vi VP läääänge sen fan hahah vi va ute ett tag sen så åkte vi med mamma o min bror till storvreten vi har fått en lägenhet där..så vi kollade hur den var,skit fin och stort! men tapeterna tyckte jag ej om men det går o fixa!

Vi flyttar i juni typ haha fy orkar inte med all pakning :( ajaa efter det kom valeria till gården och vi rökte mer VP sen så tog vi en promenad ..och när vi blev trötta kom vi hit hem till mig käkade chips med dipp GOTT :D

Valeria gick typ vid 8 tiden..nu så har baby somnat..vi båda har haft huvudvärk hela dagen :( typ så nu har jag på mig mina glasögon hahaha :D aja ska lägga mig bredvid min prins :)

Puss


Kommentarer
Postat av: jotti pottiii:D

om ni behöver hjälp let me know vännen..

2010-04-15 @ 01:41:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0