helt rolig tjejkväll :) <3

igår så vakan jag rätt så tidigt typ 11,mötte sara i centrum strax innan 1..sen så skulle vi följa med sergia till tandläkarenså vi mötte henne men eftersom att vi skulle till skäris direkt efter ville sara hem o lämna lite grejer..så vi 2 gick hem till sara och va där en stund medans sergia va hos tandläkaren :)..min älskling va på väg mot tumba..vi skulle alla tsm till skäris tsm med alexis också..sen så möttes vi alla,alexis hämtade med sig nena min älskliiiing hon är så fiin!! nu så hoppas hon inte så jag älskar henne ännu mer hahahahaha :D..vi stog vid centrum..jag sara,baby och alexis o väntade på segia..men shiiit man trodde dom hade värsta operationen med henne haha det dröjde 100 år!..

Men sen så kom hon med helt bedövad mun HAHA dog! bara för att sergia dröjde så länge kunde alexis inte följa med till skäris för att han skulle jobba 2 timmar efter..så vi sa hej då :)..skäris resan gick snabbt,lixom fram och tillbaks ahhaha..sergia köpte bara en tröja :)

Sen så åkte vi hemåt och på väg till tumba va jag o sara skit hungriga så vi bestämde oss för att dra till robbans WOHOO :D haha blev skit glad :D såå aah jag sara o baby drog dit och käkade,så jääävla gotttt!! vi blev helt mötta..efter det drig baby hemåt,kl va typ 7 nåt :) så jag o sara gick hem till mig och höll på somna men aah vi va tvungna att hålla oss vakna för att vi skulle hem till nicolina o ha tjej kväll hihi

Så vi tog 20:22 tåget alla vi tjejer..då menar jag Sara,jag,valeria,sergia och så klart nicolina :D..vi åkte dit och aah HAHA vi hade jävligt kul! vi satte på jätte hög musik och börja dansa,masssor med bilder,hoppa i sängen o sen pratade vi massoor..nicolinas föräldrar va jätte söta! dom hade köpt massa med smått o gött vi kunde äta som chips,dipp,advokado,morötter,salta pinnar och läst :D..jätte gott!!

IAlf mycket hände under kvällen men vi åkte därifrån runt 02:45 ..Sen så när vi kom fram till tumba hade sergias buss typ kommit så hon sprang till den..så jag sara och valeria satt o stationen och pratade massor..sen så hörde vi att det va bråk o såå HAHAH asoo riktiigt roligt..

några 15-16 åringar som va fulla och hade DRAMA..den ena hade en kille som slog söder henne men hon "älskade honom " efter att ha vart tsm i 3 DAGAR HAHA..sen så berättade hon efter att ha sätt våra förvånade och skratt reaktioner " fasst vi har känt varandra jätte längee...typ 1 månad eller 3 veckor" hahaha asoo vi ville dööööö!! vi körde värsta Oprah till dom haha( vi borde jobba med lugna gatan HAHA) ..och det höll på lääänge..och faktiskt utan att överdriva så fick dom oss att känna oss gammla :O!!

ajaa kom hem 03:30 typ och sara rindge mig och vi pratade en stund sen så somnade jag :)..

Idag är det tamaras fest! :D wohoo är taggad! :D hoppas att det blir lyckat!


lite bilder från igår,tack för allt tjejer det va verkligen jätte kul! <3











Kommentarer
Postat av: BLOPPIS

Kika in i bloggen om du är ute efter en vit sidenklänning, perfekt till student....kommer mer kläder med tiden! :D

2010-04-24 @ 19:15:33
URL: http://skyndafyndaa.blogg.se/
Postat av: Anonym

blev ditt hår rött?

2010-04-25 @ 01:12:36
Postat av: Sergia

hahahahha jag ser ut att vara gravid på bilderna :( hahah <3

2010-04-26 @ 11:16:40
URL: http://espinoza.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0