Hahahah!!

fick en rolig fråga som ska få ett svar

 

samantha om El clasico:

Fråga : hej läste att du vill att real madrid ska vinna, hur kommer det sig ?
du hejade på barcelona förut ?
är det för killen lr?

Svar : då måste jag säga att aaah ahha faktiskt så är det såå..men nu när barca vann kan jag verkigen inte hålla mig från att säga att real faktiskt är dåliga JUST NU hahahaha!! lite svårt att få älsklingen att förstå det när han e värsta real fansen hahah! :D men det va roligt idag o kolla på matchen..blev ändå små glad när real hade chanser att göra mål..men men..mer än "chanser" blev det inte :/ hahaha


Ajaa nu är jag Hos baby efter att ha vart hos hans pappa med hans bror,syster och farbror :) vi käkade o så jätte mysiigt :D nervös va man men dom är så öppna att man slappnar av hihih :)

Aja nu ska vi gå o mysa :D puss o hej! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0