fryseeerr!!

idag åkte baby hem..efter det mötte jag sara och sen mötte vi alexis..hade saknat honom som fan! ..efter att vi promenerade kom vi hem till mig och prata o såå..sen kom valeria oxo..vi kollade på barca matchen..sen så gick alexis eftersom att han ska på skiva med sin syster :)

Så jag sara och valeria va här och pratade om allt möjligt..älskar dom! :)..så idag tillbringa jag dagen med dom absolut bästaste vännerna!..ajaa ska lägga mig o dö nu..ont i huvudet som vanligt :(..imorgon måste jag upp tidigt ska möta sara 09 hahah knaaas!! ajaa hörs imorgon puss o hej


Kommentarer
Postat av: inter

INNNNNNNNNNTER <3 ni ALLA barca fans gör något asooo... messii? spelade han nancy??

2010-04-20 @ 23:19:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0