flyttat hem igen :(

jaa då var min och älsklinges smekmånad sluut haha :(..hans pappa kommer hem från chile imorgon så aah vi flyttade därifrån idag..stätade o såå..jag o bebi har nog inte haft det bättre :D helt underbara 3 veckor  :).aja tillbaks till verkligheten haha..

Baby är någonstans o hinkar med vänner i fridhemsplan men kommer sernare hit..på väg hemåt ringde jag alexis,känns som 100 årsen men hans mobil funkar inte så bra ..vi skulle ut men somnade det får bli imorgon saknat honom! :/..

har oxo börjat fundera på att klippa mitt hår :(..det är så slitet att det inte växer mer men OHH det kommer ändå fortsätta vara slitet sen för mitt blonda gör att det blir det..kanskre bara raka av det hela(?) HAHA aldrig,även om jag skulle vilja det ahahaha..men alla säger att jag passar så bra i blont och det tycker jag också..men ska klippa nog till axlarna o sen kanske köpa löshår (?) :O..får see hur det blir :)

Va inne i face i hittade en bild jag inte hade sätt haha,från camis 18års fest :)
jag o vicky på bilden



Och juste fattar mig inte på folk som vill att jag ska ogilla mitt ex och kommer med så mkt skit snack blir sur! som om dom är rädda att vi kommer bli vänner igen och att dom måste hitta på saker för att hålla mig borta från honom,det senaste var att han hade tydligen snackat skit om min familj men det var tydligen inte sant och tror på att han inte gjort det :)..

Så folk lägg ner fan..jag har kommit över honom,har faktiskt ingen ilska eller hat mot honom längre..och ångrar faktiskt att ja snackat så mycket skit om honom speciellt här i bloggen,bara omoget gjort..men tror nog att jag va sårad utan att jag själv visste det,för jag aldrig grät för honom..skulle nog inte ha några stora problem med att någon gång bli kompis med honom..inte så där bästa kompis haha men så där om man stöter på varandra ute någon gång bara hälsa :)..men det låter jag i ödets händer,det får bli som det blir..
 Peace!


Kommentarer
Postat av: Sergia

Aaah äntligen haru flyttat tillbaka :p

2010-04-06 @ 14:10:48
URL: http://espinoza.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0