Fint väder + irriterande migrän!

Heeeej! :D idaag så vart det skit fint väder ju :)..som jag sa igår så skulle vi röka vp idag..men konstigt nog svarade inte sara eller jotti mig när jag smsade så efter en stund ringde jag sara men det gick inte..det stog "endast nödsamtal" då kom jag på att kanske det var dags att byta sim kortet som jag fick i skärholmen..och när jag gjorde det ringde jag sara och hon svarade och sa att dom ringt mig 100 gånger men att jag inte svarade hahahhaah :D

sen så stressade jag och älskling ut till dom som var i skolan,det var jotti,sara,sergia och nicolina..vi kom dit runt 15 tiden..där rökte vi och käkade nötter :)..seeen så började man få ont i huvudet..så där inte så jätte mycket.Vi gick in till skolan och ruttna där inne..och min huvudvärk blev bara större o större skit hemskt lovar att det var över 1 år sen jag hade såååå ont som idag..så jag och älskling gick hem runt 7 tiden..mådde verkligen inte bra :(

Men lagade mat lite snabbt,åt och somnade med bebi..vaknade typ nyss och mår mycket bättre..måste gå till doktorn och be om recept mot migrän för alvedon hjälper inte längre :( ..

En bild från igår



Nicolina,sara och jotti idag :)



haha bebii sover typ 8)






Kommentarer
Postat av: jotti pottiii:D

DE VAAAAAAAAAAAAAA FRÖÖÖN hahahah bästa nancy

2010-04-20 @ 00:14:38
Postat av: Angelo

hahaha aaaah FRÖÖÖN heter det...eller pipas :D

2010-04-20 @ 14:15:36
Postat av: Anonym

vad menar du med att byta simkort ?

har du abbonemang nu ?

2010-04-22 @ 12:13:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0