film mys

tjena hoppsan! har tagut det ganska lungt idag :) valeria och sergia kom förbi och vi bara låg o lyssna på riktigt gamla låtar..vilka minnen man fick :)..sen så gick ja o älskling o lämna dom vid centrum men vi stannade o pratade massor med vale haha sen så drog hon och vi gick till staoil..pratade ut med honom och det känndes riktigt skönt,han förstår mig precis! :)..baby köpte cola,chips,bullar,dipp och jag tog ett äpple hahaa..sen så kom vi hem för typ 30 min sen..nu ska vi lägga oss och tjocka oss till en film "talento de barrio" där daddy-yankee är huvudrollen..jag har sätt den men inte baby..så aah vi ska kolla på den :)..

imorgon ska vi upp tidigt..( ska föröska ialf haha ) och göra några ärenden haha :)..måste bara säga Hatar att ha fyllt 18 HAHA måste betala allt själv nu :(..inte mammas bortskämda flicka längre nej..ohh det svider haha men men ..

ajaaa ni får ha det så bäst,puss o hej


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0