fattar nada!!

heejsan :) hoppas ni mår bra..med mig är det så där hahaha är super förkyld :/..ikväll vaknade jag minst 6 gånger av att jag va snorig och att baby klagade över sitt skadade ben :(..stackarn! ♥

Vi kom upp runt 13 tiden..käkade frukost och nu ska vi dra till skärholmen och köpa det jag berättade igår :D!!

sen åka hem till mig hihi :)




 påtal om rubriken så är den till en person som jag faktiskt någon gång tyckte om väldigt mycket..fast vi blev osams för en helt onödig grej ..men som jag faktiskt alltid saknade i smyg..tills jag kom från chile och sa att jag sakande henne men folk sa typ att hon snackar massa skit om mig o så ..blev ledsen men aah inte mer än såå..

sen fortsatte tjejen med skit snacket men denna gång försökte hon vända mina närmaste vänner mot mig o säga att dom "inte ska lite på mig" och sånt skit..dääär! just dåå kunde hon inte ha sjunkit lägre i mina ögon,la ett stort kryss över henne i mitt liv..men sen så har hon kommenterat min blogg och gett mig "råd" o såå fattar nada!..hon läser min blogg det vet jag..och därför säger jag till dig att oavsätt om hur mycket skit du har gått runt och sagt om mig har jag ALDRIG kunnat snacka tillbaks..och det kan du fråga mina närmaste vänner för du känner dom väl!..för du bettyde någongång i tiden jävligt mycket för mig och glömmer inte stunder då du fanns för mig då jag behövde dig..därför håller jag käften då folk kommer o säger saker du sagt om mig..suckar och är tyst..synd att du har glömmt allt jag också stått för dig..men men..

vill bara inte ha dina råd,du känner inte min pojkvän så du vet inte hur han är eller hur han ser på saker och ting. Så säg inte saker du anser är "det rätta eller respektlösa" för om det ska komma från någon så ska det absolut inte komma från din mun!


Kommentarer
Postat av: Sergia

Braaa där nancy ! <3

2010-04-16 @ 12:39:27
URL: http://espinoza.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0