you loove it!!

Idag har jag faktiskt fått fullt med kompimanger och det gör mig helt lycklig kan jag säga! :D
Förut var jag inte van att höra det och blev alldeless rörd om något sa något fint om mig haha
Jag är faktiskt hur glad som helst för hur bra det har gått för min blogg,och alla bra saker ni säger om min blogg och mig!! det glädjer mig mer än vad ni tror kan lova er =)

Men något jag avskyyyyr är när man vill utnyttja mig,att få frågan " kan du länka min blogg?" är nog den mest irriterande frågan jag fått och när man redan sagt nej och ändå insisterar dom usch! skaffa egna läsare.Jag länkar dom jag jag har lust att länka dvs mina vänner!! inga mer,jupp så är det livet är hårt ibland hahahah!! 
Det man inte dör av blir man starkare av HAHA!! nu överdriver jag va ? (a)
Ajaa sånn är jag..och nii älskar det ;)




                                                                                                          
                                                                                            Och jaaa jag härma kissie!! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0