Wohoo

igår blev det en gaalen kväll hahaha! skit roligt verkligen åkte först med valeria till alby och där mötte vi upp tamara så drog vi 3 tsm dit..alla va typ redan där..sen börja vi dricka och helt plötsligt blev allt 100 ggr roligare hahaha!! vi tog massa med bilder och vi dansa mycket oxo! :D sen blev det typ fullt ahah jag fattade ingenting..
Något riktigt patetiskt är något som hände där..fattar inte hur en tjej kan skämma ut sig på det sättet och alla tyckte bara så synd om henne att hon bara kunde hänga och gråta på en kille på sättet hon gjorde..k-n-a-s..hahah ajaa inte så som att jag bryr mig om henne direkt :)..
och såklart blir det drama under en kväll där alla dricker haha jag försökte hålla mig borta..försöktee!! men men la inte så mkt enegri på det utan jag gick tbx och dansa o ha roligt med resten :)..under hela kvällen var jag typ med tamara och sara hahah :D vi hade verkligen jätte roligt..lägger upp bilderna på nästa inlägg :)
Puss o hej


Kommentarer
Postat av: Angie

vad använder du för kamera? den tar bra bilder :)

2009-09-26 @ 21:59:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0