VÄRLDENS LYCKLGIASTE!

idag var jag i skolan och vi vhade skoljogg..fast jag,sara,sebbe och en annan kille promenerade hela vägen :) det tog 40 min för oss haha det va skit soling och skönt fatkiskt..sen hade vi lektioner som vanlig,slutade 2 och var med sara,claudia,sebbe och den killen hahaaha vi pratade hade roligt killarna gick runt 4 så vi 3 stanande kvar och prata lite mer intima saker = tjej snack! :D hahaha..sen så smsade jag samtidigt med bebisen ito och frågade om han hade några vodka flaskor kvar och det hade han inte...seen efter någon minut ringer han från ett okänt nummer och jag va helt inne i konversationen med tjejerna så kände inte igen hans rööst och frågade vem han va och då sa han " alex?" jag : "Vilken alex? " fett duum jag visste att det var itoo fast det va bara reflex hahaha!! sen så sa han att han har goda nyheter..då trodde jag att han skulle säga att han fick tag på sprit flaskorna men NEJ han sa : en snubbe ringde mig och sa att han har hittat din mobil!!!

Jag sa inget annat än : VAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA ( börja dö av skratt och gråta samt darra! ) frgåde fråga efter fråga som : hur,när,vem var det? och såå ahaha så ito gav mig killens nummer så jag ringde direkt upp den och killen frgåade mig hur mobilen såg ut och såå..och jaa .Claudia och sara bara skrattade åt mig över hur glad jag vaa! :D..så underbara som dom är följde dom med mig och möta killen,min bror kom oxo diit..sen så kom han..när han gav mig mobilen var det som om jag fick hela världen i mina händer! fick inte ur tillräckligt med ord sa bara : taack så mycket du anar inte hur tacksam jag är!..han var skiit trevliig!!  sen så sa jag hejdå till sara o claudia och gick hemåt med min bror,hos oss va emi oxo :D..ÄR  SÅ JÄVLA GLAAD..snacka om TUUR haha och lovat mig att om någon gång jag hittar en mobil så lämnar jag tbx den!! att det fortf finns så snälla människor i världen :D..ringde såklart upp ito och vi pratade ett tag berättade allt och sååå hihihihi

Nu väntar jag bara på mitt nya sim-kort med samma nummer som ska komma hem skickat till mig:D har ialf alla nummer sprarat i telefonen WOOHOOO ÄR SÅÅ LYYCKLIIIIGGG!!!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0