vaken !

kvällen med emi blev helt lyckad! hon va jätte snäll och somna då jag sa till henne att hon skulle sova så sa hon "okej då ".så vi kollade på Herkules och så somnade vi båda strax efter 00:00 =)..
hahaha något roligt är att hon pratar när hon sover..eller sa jag pratar?..hon skriker! HAHA  typ bråkar med någon och säger " NEEEJJ DEN ÄR MIIINNN,DU FOOR INTE" HAahha jag blev lite rädd av att ja blev väckt av ett skrik..men jag väckte henne lite försiktigt och hon blev tyst =)..vi båda vakna idag runt 11 och käkat frukost och så..hon har vart jätte duktig min lilla flicka :)

Nu sitter hon i badkaret mamma badar henne haha,dagens planer är nog att åka till sollentuna.Ito bjöd mig på någon sorts fest där det blir roligt hur som helst :D känns som om det va länge sen vi sågs,fast vi smsar hela dan varje dag ändå :) <3






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0