tuusen förlåt!

ber verkligen om förlåtelse för att jag inte har skrivit idag! men kom nyss hem.

Igår så var jag som sagt i ito´s fest i hjulsta,mötte upp cory o stan så åkte vi tsm.Vi hade galet roligt,i början var ja o cory lite över blyga och satt hela tiden sen köpte jag en flaska för oss båda och började dricka haha en efter en! sen börja vi dansa och hade skit roliigt verkligen,alla va jätte snälla o trevliga,ito o bashar flippa totalt och tog av sina tröjor ahhaah!! störda :D..fast sen mot slutet mådde jag inte alls bra,har faktiskt aldrig mått så dåligt som igår kväll..min älskade cory hjälpte mig hela tiden,tack för det amiga! <3

Så när festen tog slut låg jag bara ner i soffan och ville inte röra på mig eller prata med någon alls!!.och om jag blundade snurrade allt och mådde bara värre..fast sen gick jag och cory på toa där tvätta jag mitt ansikte,sminka om mig och blev helt haaajjjp!! ahaha..det va planerat att jag skulle sova hos corys brors tjej i akalla som inte va hemma,så ito följde med oss,vägen dit va så bäst!! sprang runt,dansa,sjöng så underbar känsla!!..när vi väl kom till akalla mådde inte ito så jätte bra han häller :(..så han gjorde det man behöver göra..och när vi kom fram till lägenheten som var jätte mysig så la vi oss på sängen och pratade en massa och runt 04 tiden kom martin om vi 4 sov på 1 säng HAHAh varmt var det som FAN!!

Sen idag vaknade jag runt 12,ito vaknade senare..så jag tvätta håret sminka mig och såå sen så vaknade ito så drog vi,jag o cory till kista och ito hem :)..i kista så köpte cory present till sin mami och efter det åkte hon hem och jag in till stan för att träffa min fruga!

Skulle vara med då hon och hennes skol projekt grupp skulle filma en musik video, vi höll på i timmar,det spelades in i upplands väsby och karlberg.Från 16:00 - 21:20 vi frös som fan och trötta blev vi också :(..

På väg hem mötte jag cayo som lämnade hem mig den söta jäveln! :D..och nu har jag ätit "pastel de choclo" eller hur man stavar ahhaha skiit gootttt :D.


Bilder lägger jag upp på nästa inlägg som e nuuu snaart :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0