trött!

var som sagt med min fruga idag,vi var ute och träffade valeria och emanuel så vi 4 pratade och såå..sen gick jag och claudia hem till mig och åt oss tjocka sen dega oss :)..skönt att ligga efter man ätit :D

Idag ere VMA 09! den börjar 02..vill verkligen kolla liive men är skit trött att de inte sant om inte jag orkar så spelar jag ialf in den och kollar imorgon..men ska försöka hålla mig vaken :)


Vill bara säga till min söta ito att sluta!! jag vet inte vad det är med dig och om du känner för att inte prata om det förstår jag,men förändras inte mot mig :(,eller är det jag som har gjort fel?:$
fattar ingenting,önskar bara att det blir bra mellan oss!
♥♥♥

FALLET ÄR FIXAT ! :D






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0