trööttt!!

kom hem för inte alls så länge sen,va i skolan sen åkte in till södertälje med frugan och Ph för Ph skulle på jobb interjuv..efter det åkte vi in till stan och åt subway mackor muuummms det va länge sen!! :D
sen gick frugan hem för hon mådde jätte dåliigt så jag o Ph stannade kvar..och omg måste sägaa HAHA när vi gick från subway och skulle korsa vägen så åker en bild jätte sakta förbi oss och jag trodde mannen som körde skulle fråga något så jag kolla på honom och SLIISK han typ slicka sina läppar och kollade porriig HAHAHA vi blev sjukt äcklade äckel tjockis peddooo jävel USCH!

Ajaa e skiiit trött faan, så ska lägga mig och kolla på tv = soova :)

Pusss och hej


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0