tjosan

fölåt för dålig upptadering men har inte haft lust att skriva spec om ni inte bara vill ha massa " hej jag är tpl " texter :)..brukar hålla sånt för mig själv nu för tiden..Men vill faktiskt säga tack till sara,som faktiskt fick mig att bli gladare för en liten stund sen hon sa verkligen saker som kom rakt in i hjärtat som fick mig att bara gråta,fast av glädje :') love you darling <3

Ibland är man rädd för sina egna vänner,för man vet att man kommer säga något dom inte kommer tycka om och man vet vad dom tycker..och man vet innerst inne att dom har rätt och bara vill en väl..men ibland vill man också känna att dom blir glada för ens skull..ajaa får se hur det blir med tiden..än så länge vågar jag inte säga direkt till någon vf jag mår som jag mått idag..förutom sara som fick mig att känna mig säker för att öppna mig..och kristina dåra..det betyder inte att mina andra älsklingar betyder mindre..jag bara vet hur ni kommer reagera och kommer att säga..såå vill vänta med det..

Har faktiskt bara legat i sängen idag,kollat klar på kniven i hjärtat sen kolla jag på "ps i love you " som fick mig att gråta ännu mer..har faktiskt gråtit för det minsta idag..tex pappa lämnade inte kvar mat åt mig och jag va hungrig så jag låste in mig i rummet och börja stor gråta..men det märkte inte dom..är bra på att spela glad =)
Nu ska jag bara vara vid datan tills jag blir trött..hoppas på att jag mår bättre imorgon..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0