illuminati?

idag sluta jag skolan klockan 15.00 fast stannade kvar med frugan och sebbe,vi satt i idrotts huset och kollade på så länge alexis hade idrott,sen så gick vi 3 mot skolan och satt o pratade om massa saker som bla illuminati,något jag inte riktigt förstår,det är något satanistiskt som nästan alla kända tror på och Jay-z har till och med tagit illuminatis täcken och gjort det till ett märke (?)..det jag förstog var typ att illuminati är makt,penagr eller något haha fick massa med frågor i huvudet hela tiden.Sök i Youtube efter det så kommer ni att se massa me skumma videons..




Ialf sen runt 16 tiden rörde vi oss hemååt,när jag kom hem kolla jag på min serier och åt hamburgare mjamii!!
Ska senare gå ut med Valeria och ta en promenad =)
och juste igår kväll kolla jag på "man som hatar kvinnor" verkligen skiit bra!! var helt inne i den och blev faktiskt lite små rädd vid slutet,ni som inte sätt den kolla på den,rekomenderar den verkligen :D



hej då så länge


Kommentarer
Postat av: Tamara López

om du lyssnar ganska noga på typ de tupac sjunger om (eftersom du redan lyssnar på hans låtar haha) så komemr ud höra att han sjunger om det, haha.. folk är helt inne i det där, fick också höra om det förut ;o de e COOOL

2009-09-22 @ 22:01:36
URL: http://tamaralopez.blogg.se/
Postat av: Anonym

Iluminati är som ett politikt ideologi, de strävar efter världsmakt. Det anses vara en sekt för att de har olika regler som medlemmarna måste följa, och inta alla får vara med i Iluminati bara viktiga människor med pengar.

Borde inte du veta det?



2009-09-22 @ 22:25:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0