svar på tal

 

 

veronica om minnen!:

Hej,din blogg är jätte bra läser den varje dag!
Har en fråga,
1.Har du något kille?
2.hur mår hjärtat ?
3.Saknar du fortfarande ditt ex?

Kramiis

Svar : Tack så jätte mycket,blir så glad när jag hör och läser att min blogg är bra!! :)

1.Har bestämt mig att inte säga här i bloggen om jag har kille eller inte.

2.Hjärtat mår jätte bra tack,den är lugn och lycklig!

3.Nej och det gör mig verkligen glad,kan nu säga att jag har kommit över honom.Har mina tankar i något helt annat,säger bara KARMA,någon gång kommer det att hända honom något såå fruktansvärt och må dåligt..och Då är det min tur att skratta! ( skratta lika mycket som då jag fick veta vem han är på G med,stackarn kunde verkligen inte få bättre? HAHA)..mjo jag vet jag kan vara riktigt ond jag med:) Puss och hej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0