Svar på tal



Hej nancy,jag undrar hur du gjorde för att få så många läsare? Din blogg är verkligen bra.Kram

Hejsan! haha jag vet inte riktigt,du kan ju fråga dig själv vad du tycker jag gör så bra i bloggen? för jag vet inte vad som gör så att ni lockas hit dagligen :)..men jag försöker alltid uppadtera så mycket som jag kan,lägga upp massa med bilder och delar med mig mina tankar,känslor osv..men att få många läsare innebär oxo att få massvis med hat-kommentarer dagligen som man ska lära sig att inte bry sig om.Det kommer alldtid att finnas folk som hatar att se hur bra man lyckas i livet ibland =) men åt dom skaman bara strunta i..
Kram på dig med!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0