sks sova..

vakna typ nyss ä hur trött som helst..så böt om till pyjamas och ska sova..
men innan jag lägger mig ska jag berätta något små roligt haha..idag i projekt tiden i skolan diskuterade jag och min grupp vart vi skulle gå för att ta reda på med om data-spel..och ahha det blev så att vi ska "gibba" alltså igentligen ska alla på torsdag nästa vecka gå på sin egen studiebesöks plats..men vi bestämde att vi ska träffas på onsdag kl 22:00 och spela till 08.00 HAHA då kommer vi få uppleva mer ideér om data spel och sånt..efter vi har gibbat klart på torsdags morggon åker vi direkt till skolan fram till lunch då alla ska till sin studie besök..dåå vi får gå hem dåra :D..längtar faktiskt hahaha..ska till ett riktigt spel-nörds sal! :D
nu ska jag sova,god natt hörs imorgon!
PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0