sånt sker bara i drömmar


vaknade inte för så länge sen och blev så sur när jag vakna,hade nog världens finaste drömm..något jag verkligen önskar hände i verkligheten,det va som en sago drömm,allt va bra,harmoniskt och underbart! alla min frågor jag haft dom här senaste månaderna fick svar och det glädjer mig..men när jag vakna kändes det som om det hade hänt på riktigt och tänkte faktiskt smsa..men märkte lika snabbt att det bara var en drömm..då fick man tanken " ska jag ändå smsa? " meen nej,skulle bara ångra mig sen..det skulle inte leda till något..


Att en drömm kan förvirra en så mycket,fick faktiskt tanken om jag fortf va kär eller om jag skulle kriga haha..men det ändrades också lika snabb när alla dåliga minnen kom upp och att det ändå inte skulle kunna gå..Jag åker till chile och vill inte deppa där av att sakna någon,sen så fyller man 18 då vill man inte häller ha tjaffs när man vill gå ut och klubba..såå nee..håller kvar mig till den jag är idag :)..Vi kan vara lyckliga i mina drömmar =)

ajaa..idag tror jag inte nåt händer känner mig fööör seeg på riktigt..så ska nog mot kvällen kolla på dom 2 sista delarna av kniven i hjärtat..

puss och hej så länge =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0