minnen!

när jag kollade igenom dom bilderna i msn visningsbilds grejen såg jag att ja hade några romme bilder! ville så gärna ha dom och hade en känsla av att tami.G hade dom så jag smsa henne att logga in och frågade om hon hade dom,,hon hade några ialf! :D:D:D..kommer aldrig glömma den dagen det var i 8an :) vaknade runt 05 på morgonen helt pigg och jag hade aldrig åkt skidor i mitt liiv tyckte bara att det såg läskligt ut så jag såg framemot det!..sen efter att jag ramlat 100 ggr skulle jag ge upp tills tami muntra upp mig och blev helt plötsligt GRYYMM på att åka!! och träningsvärket dagen efter var oxo gryyymm HAHA!! :(

Kommer ihåg hur mycket ja svettades det var sjukt varmt!! mendans några som inte åkte skidor bara satt ner och dog av kylan HAHA!! :D
















Kommentarer
Postat av: Anonym

va het du är snygginggggggggggggg

2009-09-23 @ 15:57:56
URL: http://denizen.blogg.se/
Postat av: veronica

Hej,din blogg är jätte bra läser den varje dag!

Har en fråga,

1.Har du något kille?

2.hur mår hjärtat ?

3.Saknar du fortfarande ditt ex?



Kramiis

2009-09-23 @ 17:49:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0