me like!

Har inte gjort så mkt,suttit vid datan,smsat och min älskling sara ringde upp mig och vi pratade lite om helgen..då frågade hon om jag vill komma med på bio på lördag och kolla på " flickan som lekte med elden" så jag blev skit glad för jag tyckte verkligen om " man som hatar kvinnor" och det den vi ska kolla på e typ fortsättningen :D..sen så pratade oxo om att vi vill driickaaa!! mmm..akisar...vi borde skämmas..men NEJ! :D så vi tänkte att efter bion efter som vi alla får penagr så ska vi dricka! :D
Sen på msn chatta jag med kevin och sa att jag ska sola på lördag men tidigt och då ville han hacka på..så vi ska då på lördag runt 11 tiden till hornstull och bli bruuuuna..wohooo!! :D

såå,såå här kommer min lördag se ut ialf



Nu ska jag kolla på film såklart,det har blivit SÅÅÅ en vanaa roligt roligt =)
Imorgon är det fotografering kuuul! fast e nojjit för sebbe säger att han ska förstöra mitt hår imorgon..och om det händer innan fotograferingen dör jag HAHA! dååå  dåå dåå blir jag suuuur haha

jaja för mkt prat,nu ska jag göra mackor och kolla på film
Puss och godnatt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0