längtar

jupp ni sitter jag i vänta på VMA blev helt pigg efter konversationen med "den ni inte vet namnet på" HAHA.Har dukat fram pankakor med chocklad och grädde och oboy :D!! så nu är det bara att vänta det är ändast 30 min kvar,undra hur länge jag kommer orka kolla..spela ändå in den :)

Hur många av er är det som ska kolla live på VMA ikväll? :D eller är ni alla tråkiga och sover tidigt för att det är skola imorgon -.- *suck*.Jag älskar VMA och har alltid gjort det,i år blir det inga undantag nee,inte äns tråkiga skolan kan stoppa mig!!
Så roligt att kolla live för då tänker jag " shiit det här händer nu nu nu" och får typ ryck HAHA

Älskar röda mattan och kollar in alla kändisarnas klänningar,dom är alltid så uppfixade!!..jag önskar jag kunde vara en av de!! vem vill inte det lixom haha..ja ja ska ta på mig mys kläder och hämta en stor täcke för att mysa i framför Tv:n ikväll :)

Vi hörs imorgon mina gulligrisar,älskar er!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0