längtar! :D

idag kom emi på besök,fan vad stooor hon har blivit fan :D mamma gjorde pankakor med smält choklad,banan bitar och grädde!! muumssiiii =)

EFter åt gick jag och mötte upp valeria och för att röka och prata :)..kom hem för kanske 1 timma sen

OCh något jag längtar till är kryssningen den 24 oktober!! min fruga Claudia ska meed wohooo fan vad roliiigt det kommer att bliii längtar längtar!!

Och duuuu lilla krabat som kommentera videon ja gjorde till J..så jävla roliiii!! och är ju säker på att det inte var J eftersom han själv svor att han aldrig besökt min blogg ..men jag
Frågar miig heela tiden varför faaan mitt ex kompisar/kompis läser min blogg :s på riktigt har ni inget bättre för er än att sitta och läsa min blogg och lägga så trevliga kommentarer? Fasstt det gör mig ju glad för o andra sidan så visar det bara huuur mycket ni bryr er om vad som händer i mitt liiv gullungar och sen den vanliga frågan som du ställer på msn " nancy jag läste din blogg va menar du med..." blablabla kan inte säga LÄS INTE för min blogg e svår o inte läsa lixom därför har jag mer än 600 läsare per dag! och det blir mer o mer..meen tänk själva hur "roliga" NI eller DU är..men jag kan ju säga det för kanske av ett mirakel inser att det jag vill är att du INTE- SKA- LÄSA-MIN-BLOGG!! du e lixom inte välkommen hiit :)
så som du skrev på kommentaren " HAHAHAHAHAHA" såå skrattar jag tillbax till dig ungepojk ;)

Puss och kram =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0