kuuliigt :D

Har vart typ överallt 8) ahah en nu överdriver jag :) så här såg det ut :
Tumba - Helenelund - akalla - kista - sollentuna -Tumba! :D hahaha

Börjar från början!

tog tåget från tumba 17:22 mot märsta,åkte av i Helenelund där jag skulle ta buss till akalla,och i tåget börja jag tjafsa med en man,för han satt framför mig och kollade rätt så länge på mig sen så tar han fram mobilen och tar kort på mig! :S så jag tog av mig hörlurana och frågade vad fan han gjorde! sen så sa han att han inte tog kort så jag bad honom visa sista kortet han tog..och så var det på mig! sen så sa han att han bara testade sin kamera,sajko så jag sa att ta bort den j*vla äckliga gubbe!

Ialf,gick av i Helenelund där jag skulle ta bussen som sagt och då jag stog där i väntan på bussen helt irriterad så kommer det fram 2 tjejer i 14 års åldern och frågar om det är jag som är nancy..jag blev lite sne först eftersom jag inte kände igen dom..så jag sa aa?..sen så sa de att de beundrar min blogg jätte mycket och att den är jätte bra! Jag kunde inte tro mina öron och fick snabbt fram ett stort leende :D..sen så fråga dom om dom fick ta kort med mig ( dom tog bild med deras mobil ) skit sööta!! det gjrode verkligen min dag!! :)

Sen så kom bussen och åkte av i Akalla dåra,där gick jag hem till Ito eftersom han skulle äta :)..så vi satt där i köket med hans underbara mami och vi 3 pratade om skolan och så :) ito tog sin tid med att äta haha segiis,sen kom robert dit och cory sen blev ito klar så åkte vi 4 till kista för att robert skulle byta några spel och få pengar för dom,fattade inte så mycket men ajaa pengar fick han hahah,sen så skulle dom kolla på matchen som börja 8 så vi började röra oss mot bussarna,corys buss kom så hon gick och ito o robert väntade med mig på min buss..och när den kom sa vi Puss & haidoo! :)

Tog bussen mot Sollentuna och åkte av där,då tåget kom typ 5 min efter..exakt när jag kliver på tåget dör min mp3, Ånget! 1 timmas resa utan musik,ville lägga mig på spår linjet :O..men nee hur skulle ni klara er utan min blogg :/..jaja..satt där helt fundersam och trött!!.sen så kommer en Arab och sätter sig emot mig och typ råkade nudda mig hela tiden och sa förlåt hela tiden :s..blev helt snee..och så kollade han helt oblygt men ja kollade bara snett tillbaks,sen när jag tog upp mitt läppglans och la på läpparna sa ha " mmmm gott?"..ja ba "vaa?"..han : " gott?" jag la bara den mest sneaste blicken jag kunde lägga och bytte stol..han va runt 28 något helt hårig och ful,bläää!!

Kom hem prick 21:07 och är helt slut,blandade känslor om hur dagen vart,typ roligt,irriterad,ännu roligare,sur,glad osv ahhaha!!

nu ska jag värma mat till hungriga mig :)

Snygging! :)...
Mannen där bak dåra haha!!



Cory! <3





Inga kommentarer haha ...



Hans sexiga haals 8)
( paparazzi bild )





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0