jag behöver och jag vill ha!!

det är det ända jag säger här hemma typ hahha,är aldrig nööjjd!!..vill alltid ha något även om jag inte alltid behöver det..fast jag ändå känner att jag behöver det hahaha!! :D..ialf längtar tills jag får mina blogg pengar!! fast jag är så dålig på att spara..slösar allt på direkten...typ..men nu behöver jag faktiskt


  • En ny webb cam
  • Massa med smycken
  • en ny skinn jacka som kostar 1200 skiit fiin!!
  • jenas
  • väska
  • nya par skor,skor kan jag aldrig ha för mycket av
  • ny halsduk
  • kläder allmänt,kan man inte häller ha för mycket av!
  • en ny foto kamera
  • nya naglar HAHA

aaa typ det!! gee mig allt det så är jag lyckligast i världen för 1 dag..för sen kommer jag på nya saker ching ching :D

såååå...kan den 30de bara komma typ..nu?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0