jag är bäst! :D

haha kanske det jag ska berätta nu kommer ni tycka att jag e töntig för att jag är så glad! haha!! but i dont give a f*ck :D
MEN men men men eftersom jag har bedöving upp till vänstra örat så passa jag på att göra hål i örat HAHA
det börja med att jag gjorde 1 och det gick snabbt och det kändes ju inte så jag fick kick och hämta en annan blingbling och gjorde en till lite högre upp HAHA sen fick jag ännu mer kick och hämta en till röd blingbling och ville göra i högra örat och där har jag ju inte bedövat så jag hämta is och höll det ett tag mot örat..sen så KLICK stack jag in örhänget och det lät så där klick klick HAHA och paff så va den över i andra sidan :D
( hahaha värsta ljud effekterna ) det gjorde inte häller ont eftersom jag gjorde det så snabbt!
Jag har alltid velat ha 3 hål i ena örat och 2 i den andra :D och nu har jag det WOHOOO fattar inte hur jag vååga hahahah 3 flugor på en smäll! :D jag e riktig nojjig när det känner sånt haha :). stolt är jag ialf och snacka om att mina öron är röda som tomat nu 8)


Och föresten..fan vad min tand blöder..usch får blod smaken i munnen hela tiden..blää

   



Kommentarer
Postat av: Tanya

haha du e sjuk.... e dom där örhängerna inte mina????

2009-09-09 @ 15:52:22
URL: http://taanyaa.blogg.se/
Postat av: nancy

hahaha joo :D

2009-09-09 @ 20:12:59
URL: http://naaancyvilches.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0