irriterad!!



Blir så irriterad av att få höra något från någon!
Att DU hört saker om mig som fått dig att skämmas att du någon gång äns vart tsm med mig? ursäkta!? :s
Du har ingen rätt att äns säga det där,Jag va en hur bra flickvän som helst när det va vi.Om det va någon som tabba sig om och om igen så vare inte exakt jag!..det ända du har alltid haft o säga om min "stora" tabbe va var att jag pratade med en kill kompis som du inte tyckte om! det är det ända du har o säga om mig!
Om jag skulle börja babla upp allt du gjort under vårt förhållande och allt jag förlät dig så är det förfan jag som ska säga att jag skäms att ha vart tsm med dig!..fast jag gör inte det,sjunker inte så lågt..eller du betyder ju så pass lite att jag inte tänker tillbaks och tänker ångra det lixom.

Vad jag gör när jag är singel angår dig inte och det borde absolut inte ändra bilden du hade av mig! för vadå är det bara du som får ändra dig när det tar slut?
Och absolut inget jag gjrot kan ha gjort att du tycker som du tycker.Vad dina kompisar springer till dig och säger saker dom "hört" om mig borde du inte äns vilja höra OM du inte bryr dig om mig dåra..Jag va föör bra för dig och det vet du för det har du sagt själv! och nu inser jag det.Du leker så stark och mogen framför folk.men om jag skulle berätta hur du på knä och gråtande har någon gång bett mig att inte lämna dig och hur svag du visat dig är bara skämmigt!..

jag vet vad jag gör och har gjort,inget du ska bry dig om.Trodde du kände mig in och ut sååå täänk riktigt noga när du tror på vad folk säger! Jag skulle lika gärna kunna ligga med 1000 st och det borde inte ändra bilden du hade av mig för jag inte va så när jag va med dig och det är det som räknas..
vad jag gör sen ska du fan inte bry dig om!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0