ingen rubrik

ibland ere så svårt att komma på rubrik,oftast när jag inte kommer på så skriver jag bara datumet haha.
Har inte gjort så mycket faktiskt,mamma natt jobbade och kom hem runt 22:30 så jag va med henne,vi käkade och sen gick vi ut o rökte o prata en massa :) mamma kommenterade om att jag har gått upp i vikt och jag hade inte tänk på det så jag gick o vägde mig..oh hahaha..kan säga så här,jag har gått upp hela 9 kg!! vet inte hur jag lyckats...eller joo jag äter ju som en gris haha..men blev skit glad faktiskt,jag har alltid haft svårt och gå upp i vikt och nu flappps så har jag gått upp 9 F*cking kg :D!!  det måste jag fira med en billys pizza!! =)






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0