I Party like a rockstar

Längtar redan till helgen!! då blir det nämligen fest wohoo!! mitt liv e ju så rolig så,fest varje helg typ..så jävla roligt.Älskar känslan då man fixar sig,umgås,dansar och dricker en massa och har kuul! det gäller att vara med rätt människor =)..så på fredag är det party party och drinkeli drink..hmm bara mamma inte börja tro igen att jag kommer bli alkholist :O ej bra!..jaja något jag är säker på är att jag är festaholic haha,om det är helg och jag inte orkar gå ut får jag ändå ångest! blir typ galen hahaha..och det slutar med att jag ändå drar ut..

såå är det när man vart infängslat i över 1år med en kille som inte gillar att festa = trooookiiiii
Såå nu ere bara att ta igen den förlorade tiden och snart så blir man 18 och då blir jag fattig (någoot som aldrig sker,har ju som tur en framgångsrik blogg ! HAHA ) av att bara klubba!!..
mm kan tänka mig att många bara hatar mig just nu,men er hat gör mig bara större,så hatata pååå nuu *moahahaha *




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0