I feel goodiee

Kom hem 15:30 idag,,fast jag slutade 14 hahah stannade kvar i skolan med sara denize och Ph..gick till och med frivilligt till exktra matte A lektionen med dom även om jag redan han G så jag satt och ritade..sen gjorde vi inte så mycket mer än att bara satt i cafét och prata :)..

Kom hem och åt på direkten först pizza sen hamburgare utan bröd med spagettii hahah :)..sen en god pudding :D
Kollade samtidigt på mina serier och sen höll jag verkligen på att somna!! mina ögon vägde tonn!! fast nee höll mig vaken,sen smsa valeria mig och undra om vi kunde hitta på något lite senare..och det ska vi nog göra,trodde inte det först eftersom jag va så trött fast så fort ja satte mig vid datan blev jag pigg haha :)

lite bilder vi tog idag när vi var rastlösa






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0