huungrig!

Kom typ nyss hem från skolan.Idag hade vi Radio skit roligt vi pratade i en radio studio och men fick turas om att vara "program ledare" verkligen jätte roligt =) det var typ den änad vi gjorde idag och det tog inte alls så lång tid så man kan säga att ja typ i¨nte hade några lektioner idag haha =)..så tillbringa dagen med älsklingen sara och sebbe :) eller först träffade jag upp sebbe runt 11 tiden och vi bara satt ner o pratade,sen kom alexis och vi gick in och åt..SEEN kom sara!:D

Ialf..sen efter att vi blivit fotrograferade så gick jag o sara till tumbas idriotts hus för att där hade sebbe bol-spel..så vi satt ner o kollade på..eller haha vi var med upptagna med att ta bilder på oss själva :O
och sen så stanande killaran o spela fotboll så jag o sara gick hemåt..lägger in några bilder lite senare..ni får sålänge en video =)

Nu måste jag äta är hur hungrig som helst!









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0