Höngrig!

slutade 2 idag,och måste säga att jag inte slutat klaga på vårt nya projekt + schema!! Vi ska göra ett eget data spel!! jaa frågan e hur det ska gå till..hamna ialf i en ganska bra grupp :)..och schemat e F*ckt up! imorgon börjar jag 08 och slutar 15:45,kul va! -.-..och så ere bara en irriterande lång schema,ångest!!!

Sen vart jag för det mesta med claudia och alexis :) dom fick mig att bli gladare haha..sen till sista lektionen fick jag DAMP bokstavligen hade en sån där känsla då man bara vill skrika så högt man kan!! och det gjorde jag typ fast bet ihop hahah..sen dansade jag runt i klassrummet och hoppade ruunt blev helt hyper tills vi slutade..efter det satt jag med claudia och alexis sen kom cayo fast kort efter så gick alexis och frugan in på lektion så jag och cayo gick mot centrumet han skulle handla lite grejer sen kom jag hem! är skit hungrig så ska äta,fixa mig och sen dra till akalla :) ska möta Ito och cory..har inte träffat cory på skit länge så det va på tiden wihuu..

Frugan va hungrig mihihihi :D



sötaste alexis :D



Mysko bild på cayo alexis och mig :O



Och sånt gör jag under lektions tid hahah!! fin emo jag gjorde ^^





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0