home sweet home!

då var man hemma,slutade 15.10 efter en tråkig lektion..efter skolan gick jag förbi centrumet in i H&M för att lägga undan en bikini som var den sista och just i min storlek så imorgon ska den in i min samling :)
kanske ni undrar vad jag ska med en bikini nu när vintern närmar sig? jo,jag brukar lägga mig på snön i bikini för att kolla hur länge jag orkar,kul va? HAHA..eller inte!..neee,jag ska köpa den eftersom att jag ska till soliga chile i december och darför ville jag köpa den fina + att det var rea på den ..båda delarna för 100:- bra va? :)

sen så gick jag in i din sko och blev helt kär kär kär i ett par skor,åah kunde inte ta av mig dom! kollade och kollade in mig i spegeln och såg att dom skrek efter mig! fick lite ångest och tog av mig dom snabbt och gick därifrån innan jag rånade din sko :/..älsklingarna får vänta tills 30de,om inte mamma kan låna mig 400:- hihi ska prata med henne,jaaa jag är mammas lilla bortskämda flicka :) me like! det är en fördel med att vara yngst i familjen.

Jaja sen när jag ledsen gick från din sko hem till mig så satte jag mig vid tv:n och kollade hela VMA och spolade fram och tillbaks på den delen omogna kanye skämmer ut sig!! PUCKO! blir så sur fan!! vad fan tänkte han med seriöst? säkert bara för att det är hans bästa kompis fru? :s JAJA det gör inte saken bättre,men i slutet när Beyonce fick pris för årets bästa video så ropade hon upp taylor och sa att hon måste få uppleva känslan rätt!
jätte söt,Taylor blev tårögd och det kan man förstå stackarn :/..men rättvis vare att dom tog bort Kanye från att få pris läste jag idag :)

Här skämmer Kanye ut sig





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0