gud så roligt!

Förlåååt för dålig uppdatering!! har inte haft tid hahaha börja med att jag gick til skolan och mådde lite dåligt och det blev inte bättre häller under dagen fan..efter skolan kom frugan hem till mig vi kollade på våra serier sen fixa oss för att vi skulle dra till slagsta med sara och denize..så vi tog 17:30 bussen.Jag och claudia bomba med bilder på väg dit helt onormala kan jag säga hahaha,bilderna tog vi med min mobil kamera :D..sen gick vi till alby för att köpa kebab sen drog vi mot tumba igen..där satt vi och pratade om allllt haha vi hade så roligt :D..förkorta verkligen dagen..kom hem prick 22:00 och laddat upp Bilderna lägger upp dom mest "normala" :D




oskyldiga 8)



Frugaan <3!!



Sariiitaa <3



Omg vi kom med i tv 8)







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0