glömt att berätta

kommer ni ihåg att när jag gick till tandläkaren och fick bedöving så gjorde jag också 4 hål i öronen 3 i den ena och 1 i den andra..Nu har jag bara 1 kvar av dessa 4 hahaha..vet inte hur jag lyckades på festen i fredags tappa bort dom..eller mjoo har ju en tanke på hur det kunde ha hänt haha!..men ohh så jobbig ville verkligen ha dom.Så nu har jag 2 hål i vänstra örat och 1 i högra..helt okej.

Ialf kollade inte på " man som hatar kvinnor " jag har istället duschat,klippt lugg och plattat håret :) många tycker att jag passar med lugg,men det är jobbig att ha det,man måste hela tiden ha koll på den så att det inte blir typ mittbena eller så där fult haha!.men när jag tröttnar tar jag upp den som jag annars brukar ha =)

Men nuuu ska jag kolla på filmen och sedan soova!! imorgon ere en lång H*r dag såå god natt på er

bjuder på en bild från sommarlovet,Jag och nico =)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0