fryser

vakna för kanske 20 min sen,sov verkligen jätte skönt och varmt :)..och nu fryser jag som fan min näsa och mina händer är is hahaha :) så ska snart lägga mig i sängen och myspysa.
Idag stannar jag hemma hela dagen orkar inte gå ut,för mig är söndagar = vilo dag,och det gillar jag.

 och något jag totalt hade glömt va min kategori " du visste inte " hahaha men nu kan jag väl skriva något



Att sens den dagen jag börja umgås med min fruga blev jag helt plötsligt rätt så lätt alkohol påverkad! :O
Förut kunde jag ta shott efter shott och kände inget.Fast när jag drack med henne för första ggn blev jag lulli snabbt haha! men det är något bra för jag har alltid velat vara det för att det är så ekonomiskt haha :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0