Det är så jag känner





Jag vill men kan inte,Jag gillar dig men är det tillräckligt?..Varför gör jag dumma saker när jag vet att du är världsbäst?..du behandlat mig så som ingen har,du har visat att du respekterar mig och att jag betyder mer än någon annan.Jag kanske bara inte är längre en den "förhållande typen av tjejen"..Jag vill ha dig,älskar att va med dig,älskar hur du får mig att känna mig,INGEN har fått mig att känna den lyckan du ger mig..den senaste tiden har vart helt underbar och det gör mig glad,skryter hela tiden om dig till mina vänner..vill att det ska vara bra mellan oss..vi har klarat oss och mått bra i månader nu..fast så klart det finns upp och ner tider men vi har alltid fixat det..hur länge till kommer du orka vänta,den frågar skrämmer mig..vill inte förlora dig,men skulle förstå om du inte orkar mer..jag gör många misstag fast mitt största misstag skulle nog vara att låta dig gå iväg
Te quiero mucho snälla glöm aldrig det?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0