at school

sitter i skolan och tråkar,har lektion fasst jag och amanda avslutade nyss vårt arbete,grymma vi är!
Så nu väntar jag till att klockan ska bli 11:30 för att äta lunch! är hungrig!!
Igår somnade jag runt 04 dom visade för mycket reklam så jag orkade inte,så jag ska kolla på den när jag kommer hem då kan jag spola fram alla pauser! :D
Fasst något jag inte kunde fatta var vad faaaaaaan kanye gjorde igår!!
När Taylor Swift fick pris för best famle video där hon bland annat vann över Beyonce och Lady gaga så gick han upp på scenen och tog mikrofonen och sa att beyonce´s video kommer alltid vara bäst! WTF?! och skämde ut stackars Taylor som bara stog där och fattade nada,sen så gick han ner igen :s och alla börja Buaa..måste kolla om på det när jag kommer hem,klagade det för mig själv igår kväll!! idioot!! även om jag älskar honom och hans låtar såå sjönk han lågt där,väldigt omogen säger jag bara.inte bra!
ajaaa
Hoppas att det är god mat fan! och att vi inte slutar så sent idag :)
nu ska jag inte nörda mig här vid bloggen haha finns inte så mycket intressant som händer här faktiskt

En bild på den söta 19 årige Taylor Swift igår kväll

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0