Ångesst!!!

faan vad irriterande ville verkligen gå till alvik festen idag tamara judith martin och de ska dit ,men ingen från tumba och jag vägrar åka hem själv! speciellt inte natt bussen som tar hur lång tid som helst för att komma fram!

ångest,ville verkligen :/..ajaa sitter o chattar med ito om min ångest..vi båda blev exktra sega idag df gick vi inte på festen han sa...jag har vart seg hela dagen,men så fortf tamara nämde "alvik" så blev jag helt taggad! dom är ju alltid så lyckade!! men dj flow ska inte va dj..och då vågar jag inte häller chansa att betala 80 kr och att de skit tråkig musik ju..

ajaa kanske täcken att jag måste stanna hemma ikväll..Har fixat hem photoshop cs4 men fattar noolll så ska leka lite med det,har inte direkt tålamod med att leta det jag vill ha!!!

ajaa ska fortsätta ha ångest!!
puss o kram



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0