åaaaah!!

mår fortf skiit gråtit o gråtit tycker faktiskt synd om mig själv just nu :( måste ha gjort något riktigt dumt i mitt förra liv för att förtjäna det här,jag har aldrig någonsin tappat bort något!

Och personen som fick höra mitt gråt va min söta bebiiiis ito,först trodde han att något mycket värre hade hänt haha mupp :')..han sa saker som fick mig att sluta gråta och små skratta och så fort jag tänkte på mobilen igen börja ja gråta igen och sa ba " jag e duuum duum o duum" och han sa " neeej det händer och man lär sig av det sen" seen så länge jag pratar i tel med honom kommer pappa in i rummet och säger att mamma ringde upp mitt nummer och att en man svarade och sa att han bara hitta mitt sim kort? OHHH hur kan man ljuga såå..och mannen fråga om han skulle lämna tbx kortet och min SMARTA mamma sa neeej! :@ fyfaan vad suur jag bleev!!!!! och efter jag o ito lagt på så föröskte jag ringa upp men då var den helt avstängd..alltså att sim kortet inte äns va på någon mobil! :(..

Ito sa massa jag kunde göra typ anmäla och sånt...får se är jättre förvirrad vet inte vf känner mig konstig som fan,och min migrän gör inte saken bätter!!..OOOOOOOOOOOOOOOOOHHHHHHHHHHHHHHHHHH!!!!!!

Behöver en stooor kraaam!! :'(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0