7 september

förlåt för dålig uppdatering hoppas ni förstår mig..har typ tappat blogg inspirationen..men gör mitt bästa..tänker ialf inte lägga ner bloggen..jag gör ju er fritid ;)..
Jag kom hem för inte så länge sen..åkte till alby för att träffa kristina o belli..vi va i tjej gruppen och galna oss i musik salen haha..saknar kvarnhag tiderna..vi hade så sjukt roligt..och fan vad alla grät på skolavslutningen :')..

Idag ere 3 månader sens jag blev singel..woho (?)..nääee..eller mycket bra har ju hänt där mellan..föööööör mycket ..bättre sagt..och det gjorde att jag inte tänkte på det..ajaa upp med hakan..försöker göra det bästa av saknaden :)..

nu ska jag fixa käk för jag e dö hungriig..sen nörda mig vid datan..jag vet min blogg börja suga..men lovar att det kommer att bli normalt snaaart :)..vill bara få mina pengar och shopppa!!..och fyfan imorgon har jag tandläkare..min tand ska bort,,fyafn säger jag bara :(

Min kylskå e fylll av coola ( tamara bli aviis nu nu nu :D )


Kommentarer
Postat av: Tamara López

:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O

2009-09-09 @ 17:12:51
URL: http://tamaralopez.blogg.se/
Postat av: nancy

moahahaha :D <3

2009-09-09 @ 20:14:21
URL: http://naaancyvilches.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0