6 september

vakna typ nyss..somnade runt 06 efter en jobbig kväll




jag måste säga att den där drömmen jag hade påverkade mig mycket mer än jag trodde..okej..igår grät jag typ hela dagen pågrund av mitt ex..jag saknade honom..och vet inte varför jag fick för mig att jag verkligen ville bli tsm med honom igen..trodde att han kunde av ett mirakel bli som han va förut..Jag smsade honom och krigade..sen så ringde jag..jag vet jag e dumm!!
Vi pratade ut och det kändes rätt så bra..Fast han pratade ju som den killen jag inte känner..så när jag ändå pratade med honom stlutade tårana att rinna..och något jag ångrar att jag sa va att jag " älskar dig " något som inte är sant..sa det bara för att det passade in? jag vet inte men ångrar det!

 visst tycker jag om honom..ellller bättre sagt så tycker jag om jimmy jag va tsm med den söta jäveln..så som jag sagt 100 ggr så blir han en helt annan människa när det tar slut..och den killen jag pratade igår med känner jag faktiskt inget för..och jaa..den jimmy jag fortf har känslor för fiinns inte längre och det är inget jag kan göra eller orkar göra åt saken

Jag vet jag gör många besvika med det här,men jag är människa och gör fel,massor med fel..idag mår jag faktiskt bra eller jag ångrar att jag äns smsade honom men vi fick prata ut och det va ju en bra sak..han fick mig att förstå att det inte kommer bli vi igen..men något som fick mig att bli lite sne va att han sa " nancy äveeen om jag skulle vilja så kan jag inte" så frågade jag varför,och då svarade han " många anledningar bland annat mina kompisar " då blev jag typ ett stoor frågetecken..men han ville inte säga mer än det..sen sa han " ja det vi hade var fint men vi lämnar det bakom oss,gör inte det svårare"...såå när vi la på grät jag inte mer..jag tror jag mådde så dåligt för jag hade så många frågor utan svar..och han gav mig alla svar jag behövde för att nu verkligen kunna andas lungt.


Jag har ju mått hur bra som helst sens det tog slut det vet alla som vet hur glatt jag skriver i min blogg och alla min nära vänner..och nu vet ni..när jag inte uppdaterar så är det nog för jag inte är på mina bästa dagar..eller så säger jag lite kort att jag är ledsen =)..nu mår jag ialf bra! igår innan jag soman täkte jag " fan jag skämnde ut mig" men så är det inte..mår ju bra pga det nu :) man ska se det från en possitiv sida så som jag gör med nästan allt haha =)


 


Kommentarer
Postat av: ami

hej nancy jag läser alttid din blogg och tycker att du skriver skit bra från dig. jag har också haft problem med min ex och det har varit jätte svårt därför läser jag din blogg för att det känns som att vi sitter i samma båt. jag ahr också en gång kännt att jag bry mig inte jag vill bara prata med han fast jag vet att han kommer bara göra mig ledsen men ändå kändes det skönt att ring att höra hans röst därför ringde jag honom och han va så kall och inte som den personen som jag har älskat förut. men då kändes det ialf skönt att jag har pratat med han att jag fick en chans till att höra hans röst. jag kan säga att jag älskar honom fortfarande ioch kommer alltid att göra det. men man måste också vara stark och trampa på sina känslor ibland. det har gått två år se all dess hände för mig. därför vill jag säaga du ska aldrig ångra nåt du har gört man lär sig av allt man gör och som man ser så är du en stark person. och du ska inte vara rädd att göra om saker typ att bli ihop igen med en annan kanske den andra personen är värd dig därför livet stannar inte efter ett kärlek förhållande nej man lär sig bara av det och då kan man va förskitig nästa gång. guman du ska inte må dåligt eller tänka på saken du ska leva liveto och en dag kommer du hitta den rätt som du kommer vara lychlig med. VA ALLTID DET DU ÄR massor pussar och kramer

2009-09-06 @ 17:12:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0