30 september

slutade 2 idag sen stannade jag kvar i skolan med sara deniza och ph,men bara en stund :) idag fyller Ph 19 år! grattis igen bebiiis :D <3
sens ja kom hem har jag inte gjort så mkt..kollat på mina serier och är hur trött som helst..men ska tydligen ut och ha e pratstund med en viss person..det behövs verkligen!

Måste bara säga att under denna månad har jag haft hur bra uppdatering som helst! + att jag lagt upp massa med bilder osv! kollaade igenom hela månaden och vad glad jag blev hahah :D ska föröska hålla mig till det,det blir roligare ju :) så grattis till mig för att vara så bäst! :)

något som fick mig o skratta en hel del idag var på morgonen,vår första lektion..några killar i min klass skickade vidare några lappar som skulle till fram till mig,hahaha och så här såg lapparna ut HAHA!

*tryck på bilden för större format*


och efter att ha fått ett nej som svar fick jag..


haha dom fick mig verkligen att skratta,kommer ihåg att man gjort så när man var liten:D

och så bjuder jag på en bild på mig o sara hihih <3




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0