21 september

kom nyss hem efter att ha vart i lägenhets visningen :) den va rätt så fin,kommer ialf få måla om mitt rum OM vi tackar ja! vill ha ett lila rum fast bara två eller en vägg.
Idag var jag så klart i skolan och efter skolan åkte jag och frugan till stan för att ta en fika :) först åt ja glass sen korv med mos, och sen drog vi till och tog en fika i gallerian,mysigt vare och mycket skratt haha
älskar fruugan <3

Nu är jag verkligen jätte trött och ska lägga mig o vila.
Är också irriterad på en viss person som jag inte förstår mig på ibland,OH! ibland får jag bara lust att kasta allt åt helvetet men neej vore rätt omoget :/..ajaa denna gång ska inte jag "kriga"..





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0