15 september

Idag har jag vart i skolan ganska roligt,vi har börjat med ljud och läraren är helt perfekt! man får ta raster när man känner för det,man får komma lite sen ( vår förra lärare gjorde andra världs kriget om vi kom 1 min sent!! )
Han är helt enkelt den perfekta läraren och driver hela tiden haha! :D

såå idag var det roligt roligt! va med claudia och tjejerna vid lunchen,sen så var jag med Amanda och Maria :)
På väg hemåt gick jag förbi H&M för att köpa min fina bikini,prova den när jag kom hem och det sitter skit fiint :D
Chilenarna i chile kommer bli såå avundsjuka haha!! och efter H&M gick jag förbi Din sko och prova skorna igen hahaah är käääääär!! :(

seen så har jag ätit en billys pizza samt en halv påse chips med cola! :D
Juste har inte sagt att vi kanske flyttar,mamma ligger 1a här i tumba då blir jag granne med valeria :D vi har visning den 25 hoppas att rummen är sörre än här ialf haha 

Mandiiis :D



Maria :D



Och mina älsklingar som snart är mina!!




Kommentarer
Postat av: Tanya

Kommer jag att vara hemlös när jag kommer hem?!??!?!?! HAHAHAHA

YES ...är bara tvungen o flytta då haha



=(=(

2009-09-15 @ 22:58:51
URL: http://taanyaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0