sov dags :)

kom nyss ut från duschen och sitter med blött håår..måste torka det!..





vill säga en sak..jag är ingen människa som gråter för vem som helst..och sista personen jag grät för var mitt ex för typ 1 månad eller mer..sens dess har jag inte känt för att gråta,även om det har hänt saker som "borde" få mig o gråta så är jag iskall..trodde att det var något fel med mig..sa till mina vänner att jag inte fatta hur jag inte kunde gråta..kände mig taski..samtidigt som jag hörde en viss pers gråta i telefonen för miig..så kunde jag i andra sidan luren bara stirra på taket eller bara inte bry miig..inga av hans ord kom in i mitt hjärta även om det var JAG som gjorde fel..då ställde jag mig frågan om jag verkligen har blivit helt känslo kall när det gällde kärleken..men kunde inte svara på det..tills idag..fick ett sms som fick mig att stor gråta..fick ångest och ringde upp personen..han grät..jag grät...vi sa inte så mycket...bara hur mycket vi tycker om varandra...något jag aldrig hade sagt til honom..sa aldrig "jag gillar dig" framför honom..kunde skriva massa sms med det innehållet..men aldrig face 2 face elelr i tel..nu sa jag det..och det kändes bra!..för det menade jag..mitt hjärta har vart upptaget i månader..men vi kom överens att vi ska börja om på nytt..som vänner och kolla vad det leder till..utan lögner! och han lovade att lita på mig igen..för jag ska inte göra bort mig igen,lovar!..

Han fyller alla mina toma hål i hjärtat,han helar mig,han känner mig bättre ä ingen annan!
Han är den mest speciella människan jag träffat och säger det med tårar i ögonen..Längtar bara då vi ska träffas..bara tanken gör så att det pirrar i magen :')..har bestämt mig att när det gäller just honom och mig så ska jag inte skriva det här i bloggen..hans namn komemr så klart att nämnas då o då..om jag träffar honom + många andra :)..bloggen är om MIG inte om "oss" :) men hade bara lust att skriva ut mig här nu..

Vill att du kramar mig så som bara du kan!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0